Vianočný darček pre fanúšikov: Prvé zábery z filmu Duchoň Tesne pred Štedrým dňom priniesli tvorcovia dobového hudobného filmu Duchoň predčasný vianočný darček úvodný teaser príbehu jedného z najobľúbenejších spevákov posledných desaťročí. Na plátna kín príde už v lete 2025. Médiá
Kampaň, v ktorej citlivý odkaz svetu spojili s názvami filmových vianočných klasík Senior by nemal byť nikdy Sám doma, ľudí bez domova nepoteší Mrázik a mladí by mali mať niekoho, kto im dá aspoň Tri oriešky. Agentúra MullenLowe GGK pripravila pre Ligu za duševné zdravie citlivo spracovanú vianočnú kampaň. Marketing
Stíhanie herca Baldwina kvôli tragickému nakrúcaniu definitívne skončilo Prokurátorka totiž v pondelok upustila od odvolania voči predchádzajúcemu súdnemu zamietnutiu obžaloby. Médiá
Legenda o fajnom kotlíkovom guláši z Kauflandu pokračuje v krátkych skečoch Spoty sú opäť z dielne agentúry THIS IS LOCCO. Produkciu zastrešili PROTOS PRODUCTIONS s režisérom Pavlom Soukupom. Marketing
Finále štvrtej série Pečie celé Slovensko na STVR uhralo absolútny rekord sledovanosti Majstrom amatérskych pekárov a cukrárov na Slovensku sa stal Pavel Nikov. Slávnostné finále prilákalo k obrazovkám Jednotky rekordný počet divákov v rámci všetkých odvysielaných sérií. Médiá
Silvia Majeská o produkcii Markízy: Uspokojiť potreby diváka je stále väčšou výzvou Čoraz väčší počet distribučných kanálov vedie k rastúcemu objemu pôvodnej produkcie.Vďaka tomu je na trhu stále väčší dopyt po skúsených hercoch, talentovaných tvorcoch a silných autoroch – vysvetľuje programová riaditeľka skupiny Markíza Silvia Majeská. Špeciálne prílohy
Víťaz Pečie celé Slovensko Pali Nikov s koláčmi už aj podniká: Šou mi zmenila život Od ukončenia natáčania už prešiel nejaký ten piatok a ja zažívam stále momenty, že sa štípem do ruky, čo sa vlastne udialo. Do podnikania išiel vo veľkom štýle. Od septembra vedie vlastnú cukrársku výrobu pod značkou Mr.Sweet v Giraltovciach a teší sa veľkému záujmu. Šou natáčali 4 dni v týždni od pondelka do ... Médiá
Veronika Homolová Tothová, autorka dokumentu o francúzskej partizánke: Pracovali sme na ňom dva roky Veronika Homolová Tothová, úspešná autorka megaúspešnej knihy Mengeleho dievča, sa už dlhé roky venuje aj realizácii dokumentárnych filmov. A to hlavne z obdobia druhej svetovej vojny. Najnovším prírastkom je snímka o francúzskej partizánke Lisette, ktorú na Štedrý deň uverejní na spravodajskej stanici JOJ 24. Ale v ... Špeciálne prílohy
Štofaník o produkcii STVR: Koprodukcia je pre nás prirodzená súčasť tvorivého procesu STVR nemá žiadnu exkluzívnu dohodu s vybranou skupinou produkčných spoločností. Transparentnosť výberu zabezpečuje Centrálny register námetov a Programová rada – tvrdí programový riaditeľ Slovenskej televízie Vincent Štofaník. Špeciálne prílohy
Obľúbení herci z Mamy na prenájom rozvíria už úvodom roka divoké vody Dunaja Počas úvodného týždňa si začiatkom januára budú môcť fanúšikovia seriálu Dunaj, k vašim službám vychutnať až tri epizódy – v pondelok, utorok a štvrtok. Do deja vstúpia nové výrazné postavy, ktoré stvárnia obľúbení herci Adam Bardy či Maroš Kramár. Médiá
Anketa Stratégií: Čo bude najdôležitejšie pre vývoj produkčnej brandže v ďalších rokoch? Ktoré faktory najviac ovplyvnia vývoj produkčnej branžde? Podľa názoru odborníkov bude okrem nových technológií a umelej inteligencie zohrávať úlohu aj ekonomický vývoj, preferencie divákov a globálne trendy. Marketing
Zoznámte sa s hrdinami seriálovej novinky Sľub, ktorá vás prenesie do 80. rokov TV Markíza predstavuje podrobnosti svojej náhrady za seriálový hit Mama na prenájom. V seriálových rodinách sa stretnú herecké hviezdy a mladé talenty. Niekedy úsmevné, inokedy vážnejšie príbehy plné emócií, humoru, lásky aj tajomstiev budú diváci môcť sledovať každý pracovný deň od 13. januára vždy o 17:55 hodine. Médiá
Každoročná dávka inšpirácie: Škandinávsky pozdrav dizajnérom v podobe jedinečného diára MUNKEN Papier nie je mŕtvy, a aj napriek digitalizácii takmer každého odvetvia, má toto tradičné médium neustále dostatok fanúšikov, ktorí oceňujú jeho pridanú hodnotu v podobe dizajnu, haptických vlastností, či technologického spracovania. Marketing
Na aké darčeky míňajú Slováci najčastejšie a v akej sume? Aj vďaka takýmto textom si môžete nastaviť efektívnu stratégiu. A prinášame vám päť strategických krokov novoročných výpredajov. Aktuálne
Médiá počúvajú na tému greenwashing Potvrdila to analýza spoločnosti Mediaboard, ktorú monitorovacia agentúra pripravila v spolupráci s GreenTalk a so Stratégiami. Slovenské médiá o klamlivej komunikácii informujú pomerne často. Jej zastúpenie v médiách z roka na rok rastie. Pátrali sme po dôvodoch a prinášame aj návod, ako sa greenwashingu vyhnúť. Marketing
Bez dobrého insightu by nevznikla nová kampaň pre Depaul Slovensko Nezisková organizácia Depaul Slovensko odštartovala novú kampaň z dielne beyond marketingovej agentúry 2CREATE. Kampaňový spot na pomoc ľuďom bez domova môžete vidieť na televíznych obrazovkách a online platformách. Marketing
Joj rozbehla silnú kampaň na rodinnú ságu Ranč. Tieto upútavky vás na seriál navnadia Príbeh o láske, sile a odvahe predstaví už 6. januára v prime time. Médiá
Silné emócie zostávajú. Pečie celé Slovensko nahradí seriál Dotyk života Režisérskej taktovky sa chopil Ján Sebechlebský, ktorý stojí aj za posledným seriálovým hitom Slovenskej televízie, historickou ságou Čas nádejí. Tento raz sa bude seriál odohrávať na pôrodnici. Hlavnú postavu - pôrodnú asistentku Evu si zahrala vyťažená herečka Jana Kolesárová. Médiá
ChatGPT teraz užívateľom bezplatne ponúka aj funkciu internetového vyhľadávania Stáva sa tak priamou konkurenciou pre americkú internetovú spoločnosť Google. Médiá
Po úspešnej snímke Vlny, mieri do kín film Nerob vlny. Tento však rieši inú citlivú tému A to téma šikany na školách. Tá je bohužiaľ pomerne častá, veľa sa o nej hovorí a na túto tému vzniká veľa filmov. Do hľadáčika tvorcov sa väčšinou dostáva problematiku šikany medzi deťmi navzájom. 19. decembra nájdete v ponuke kín francúzsku snímku, ktorá poukáže na obrovský problém dnešnej doby - šikanu ... Médiá
Dramatický seriál Druhá šanca mieri do finále. V dvojporcii a s veľkým prekvapením Emotívny seriálová počin z lekárskeho prostredia, ktorý natočila TV Markíza podľa talianskej verzie, prinesie dnes špeciálnu vianočnú epizódu. Objaví sa v nej aj Emil Horváth. Médiá
BMW a Kith opäť spolu: prepojenie výkonu a fashion v edícii BMW XM BMW a americká lifestyle značka Kith spoločne predstavujú limitovanú edíciu automobilu BMW XM. Edícia, nazvaná 2025 BMW XM by Kith, bude vyrobená len v počte 47 kusov a ponúkne unikátne dizajnové prvky ako metalický lak Frozen Techno Violet a exkluzívne detaily v interiéri. Model je inšpirovaný legendárnym BMW M1, ktoré ... Natív
EFFIE Awards Slovakia dosahuje nový rekord. Prihlásilo sa 47 prác Historicky najvyšší počet prihlásených prác bude hodnotiť najväčšia porota odborníkov. O bronzové, strieborné, zlaté a najcennejšiu GRAND PRIX si v roku 2024 zasúťaží 47 prác. Marketing
K vybraným predajcom NOTA BENE si teraz môžete aj prisadnúť Kampaň na podporu darcovstva vytvorila agentúra THIS IS LOCCO, spot režíroval Jakub Cheban v produkcii endrius. Marketing
Katarína Krnáčová: Vznik filmu je zložitý mechanizmus a stále dosť krehký Je skvelé, že na Slovensku rastie žánrovosť filmov. Vznikajú komédie, trilery, historické drámy či rozprávky. Práve táto diverzita žánrov, tém a formátov je znak toho, že slovenská audiovizuálna tvorba je vo veľmi dobrej kondícii a rastie každým rokom. Musíme si to preto chrániť a zdokonaľovať. Hovorí v rozhovore pre ... Špeciálne prílohy
Epica Awards 2024: Slovenské agentúry berú 4 bronzy Ďalšia medzinárodná súťaž kreativity a ďalšie úspechy našich kreatívcov. Marketing
Across Private Investments posilňuje. Novým členom predstavenstva je Marek Šupa Marek Šupa je odborník s bohatými skúsenosťami v oblasti financií, investovania, digitalizácie a riadenia. V Across Private Investments prebral zodpovednosť za stratégiu, značku a digitálnu transformáciu. Do spoločnosti okrem Mareka Šupu nastúpili aj ďalší experti z oblasti finančného riadenia, obchodu a správy private equity. Kto kam
Vianočná kampaň COOP Jednoty hlási, že so splnenými prianiami vám bude do spevu Najväčší slovenský predajca potravín si pre zákazníkov pripravil vianočnú súťaž, ktorá má naozaj neobvyklého ambasádora. Kampaň pripravila reklamná agentúra JANDL. Marketing
Soňa Lexmanová o spolupráci PR agentúr s neziskovkami: Nepomáhame pre ocenenia Managing Director SKPR Strategies a prezidentka Asociácie Public Relations SR Soňa Lexmanová hovorí o tom, prečo sú medzi ich klientmi aj neziskové organizácie a čo z toho PR agentúra má. Marketing
Zmena na čele Ringier Slovakia. František Novák je nový managing director, Václavík firmu opúšťa Od 1. januára 2025 prevezme František Novák vedenie spoločnosti Ringier Slovakia po Marekovi Václavíkovi. Kto kam
Aj dobro niečo stojí. Ako tretí sektor komunikuje svoje poslanie? V portfóliách komunikačných agentúr sa zásadne vždy nájdu aj spolupráce s treťosektorovými organizáciami. Môže to byť dobré pre biznis, pre vlastné PR, dokonca sa originálna kreatíva môže uchytiť aj na komunikačných súťažiach, no odborníci sa zhodujú, že je to v prvom rade ich vlastný vklad do spoločenskej ... Marketing
Víkendové diskusie: Použijú na lekárov nátlak hrozbou väzenia a čo s rebelmi v koalícii? Minister zdravotníctva príde rokovať o napätej situácii v jeho rezorte až do dvoch víkendových politických relácií. Médiá
STVR bude naďalej riadiť Igor Slanina, poverenie má predĺžené do 31. marca Podpredseda Národnej rady, poverený riadením parlamentu Peter Žiga z Hlasu-SD predĺžil na základe zákona o STVR Slaninovi poverenie na pozíciu dočasne povereného štatutára STVR. Médiá
Dunaj naberá na extrémnej sile. Už aj Pečie celé Slovensko necháva ďaleko za sebou Koniec série a vypäté emócie pritiahli vo štvrtok 12. decembra ku dobovému seriálu TV Markíza rekordný počet divákov. Médiá
Biznismarketingová stratégia: Potrebujete ju aj vy? Biznismarketingová stratégia, marketingová stratégia alebo BMS. Termín, ktorý ste už určite počuli. V posledných rokoch sa s týmito slovami priam roztrhlo vrece. Čo však znamená, prečo to nie je len jedna stránka a prečo by mala byť pre váš biznis kľúčová? Marketing
Veľký úspech Respect APP a Úsmev ako dar. Z Effie Europe si odnášajú bronz Vo finále prestížnej súťaže efektivity bolo zo Slovenska 5 prác. V súťaži o kovy uspela len jedna. Marketing
JOJ pripravuje nový krimi seriál podľa kníh od Václava Neuera. Pracoval na ňom aj samotný spisovateľ? TV JOJ prinesie budúci rok nový krimi seriál na motívy úspešných kníh autora Václava Neuera. Tento bývalý policajný vyšetrovateľ sa po odchode z polície začal venovať písaniu kníh, ktoré sú inšpirované skutočnými krimi príbehmi, na ktorých sám pracoval. Neuer má už rozpísanú jedenástu knihu a predošlé sa stali ... Médiá
Nový bigboard Budišu upúta inšpiratívnou dynamikou Česko-slovenskou fúziou dizajnu vstúpil Budiš po 17 rokoch do novej fázy komunikácie a neprestáva prekvapovať.Inovatívnym a inšpiratívnym riešením bigboardu značka získala prvenstvo na slovenskom reklamnom trhu. Marketing
Peoplemetre oslavujú dvadsať rokov. Potvrdzujú, že Slováci sú stále televízny národ Vladimír Fatika, výkonný riaditeľ PMT a Andrej Vallo, managing director Kantar Slovakia hovoria o vývoji peoplemetrového vysielania. Marketing
Smutná vražda Wolfieho v Dunaji rozplakala Slovensko a lámala rekordy sledovanosti Vieme, čo sa odohrá ešte do konca ôsmej série, pričom tvorcovia Dunaja tvrdia, že na tie najsilnejšie emócie divákov ešte len čakajú. A zisťovali sme aj to, kedy sa vráti na obrazovky ďalšia séria. Médiá
Nadácia Slovenskej sporiteľne spúšťa kampaň s claimom „jednorodičia, ste naše jednotky“ Jednorodičovské rodiny patria medzi najohrozenejšie skupiny na Slovensku. Nadácia Slovenskej sporiteľne sa im rozhodla pomôcť v rámci grantu Budúcnosť pre rodiny, ku ktorému pripravila aj kampaň #som1. Tvárou online kampane je Lucia Janičová, ktorá ako prvá Slovenska vystúpila na najvyššiu horu sveta. Jedným z Luciiných ... Marketing
Na trh prichádza najsilnejší slovenský gin TOISON EXTRA STRONG Sila a história námorníctva. Novinka patrí do prestížnej kategórie navy strength ginov, ktoré sú inšpirované históriou námorníkov. Marketing
Až päť našich filmov už siahlo na miliónové tržby. Pokoria kiná návštevnosť pred pandémiou? Po covide sa pre finančnú, energetickú či inflačnú krízu vracala návštevnosť kín v rokoch 2020 až 2023 veľmi postupne a pomalším tempom. Rok 2024 by mohol návštevnosťou kín tento rok konečne atakovať aj predcovidový rok 2019. Medzi zahraničnými filmami ako Duna 2, či Gladiátor 2 sa darí vo veľkej miere aj slovenskej a ... Médiá
Adela a Dano si pre Moniku Hilmerovú v 2na1 pripravili vôbec najdrsnejšiu výzvu v histórii Moderátorské duo je známe tým, že svojich hostí zvykne „potrápiť“ poriadne nečakanými prekvapeniami a tak to bolo aj v prípade populárnej herečky. Médiá
ADMA si zvolila staronového prezidenta Rasťa Bahurinského Znovuzvoleným prezidentom Asociácie digitálnych marketingových agentúr na obdobie 2025 - 2027 sa stal Rasťo Bahurinský, CEO agentúry THIS IS LOCCO. Jednohlasne sa na tom zhodli zástupcovia 27 členských agentúr na decembrovom valnom zhromaždení ADMA. Marketing
Kiná preberajú úlohu spoločenských sál a kultúrnych domov Premietanie filmov je len časťou toho, čo sa odohráva v priestoroch moderných kín. Čoraz častejšie preberajú úlohu kultúrnych a spoločenských stánkov. Prečo sú práve kino multiplexy zaujímavou alternatívou pre organizovanie podujatí rôzneho druhu, nám prezradil Matúš Dičér, Event & Sales manager CINEMAX. Marketing
Robert Fico totálne pokoril rok 2024 vo vyhľadávaní na slovenskom Googli Okrem atentátu na premiéra, nás zaujímali aj prezidentské, európske a americké voľby, najväčší rockový koncert na Slovensku, ale aj Ruža pre nevestu či hladina Dunaja. Čo nás okrem tohto zaujímalo najviac vo vyhľadávaní tento rok? Aktuálne
Vytvoriť vizuálnu identitu Lúčnice bola čistá radosť Lúčnica oslávila 75 rokov. A k tejto príležitosti si podarovala novú vizuálnu identitu. Vznikla v spolupráci s agentúrou MADE BY VACULIK a odborná porota ju na Zlatom klinci ovenčila viacerými cenami. Najcennejšou je nepochybne ART PRIX. Ako táto identita vznikala a aké sú jej ambície? Rozprávali sme sa s tvorcami aj riaditeľom ... Marketing
Omnicom prevezme Interpublic. Vzniká tak najväčšia reklamná spoločnosť sveta Obchod bude stáť 13,25 miliardy dolárov. Marketing
Ako sa dá z ničoho vybudovať miliónová firma: V novej knihe Umenie podnikať nájdete 300 praktických rád od slovenskej podnikateľskej špičky Čím si v začiatkoch museli prejsť najznámejšie slovenské značky Pelikan.sk, Kellys, Martinus či NAY? A aké rady majú pre začínajúcich podnikateľov ľudia, ktorí za nimi stoja? PR články
Slovan uzavrie rok na európskej scéne proti Atléticu Madrid aj na Voyo maximum Liga majstrov pokračuje v utorok a v stredu zápasmi 6. kola hlavnej fázy. ŠK Slovan Bratislava ukončí mimoriadne úspešný rok na európskej scéne duelom na pôde Atlética Madrid. Predzápasové štúdio aj na Voyo maximum sa začína v stredu 11. decembra 2024 o 18:00 hodine. Médiá
Televízie ukončili až štyri projekty. Dva opúšťajú éter s nálepkou prepadáky Slovenské komerčné televízie sa pred nástupom sviatočného vysielania snažia dokončiť vysielania svojich jesenných formátov. Nie všetkým sa však darí tak, ako dúfali. Čo ukončené formáty nahradí? Médiá
Ďalšie dobré správy zo súťaže Eurobest Slovenské reklamné agentúry majú dva bronzy a jeden shortlist. Marketing
Tím novej agentúry roiblu sa rozrastá, ďalšie posily hlási aj agentúra Zenith Po augustových novinkách, kedy mediálna agentúra Zenith ohlásila vznik novej performance agentúry roiblu, ktorú prišiel viesť Vlado Cintula, hlásia v agentúre ďalšie posilnenie a to na viacerých frontoch. Marketing
Najúspešnejšie značky postujú na Instagrame každý deň Instagram sa mení. Stále je však platformou, na ktorej sa točí najviac spoluprác s influencermi. S Jánom Starečkom, managing directorom Data on Steroids hovoríme o tom, čo musia urobiť značky, aby boli na tejto sociálnej sieti úspešné. Marketing
Nová kampaň Hörmann predstavuje dvere ako dôležitú súčasť Vianoc Hörmann, nemecký výrobca interiérových, vchodových dverí a garážových brán, spustil svoju vianočnú reklamnú kampaň. Marketing
Bombic vs Denník N: Útok na slobodu slova alebo na sudkyňu, ktorá zakázala nazývať extrémistu extrémistom? "Mediálny útok na sudkyňu nezostane bez reakcie súdnej rady". Tá sa bude podľa predsedníčky Marcely Kosovej sporom medzi Bombicom a Denníkom N zaoberať už v utorok 10. decembra. Médiá
Víkendové diskusie: Čo ak lekári výpovede nestiahnu i ceny plynu a energetická pomoc Pripravené sú aj otázky na politikov ako napríklad prečo sa odvolávanie M. Šutaj Eštoka odkladá na február a ako koalícia zvláda nominácie a voľbu predsedu NR SR či Rady STVR. Médiá
Odišli legendy televízie a rozhlasu: Športový komentátor Dutka a hlásateľka Herrmannová Stanislav Dutka zomrel v piatok, 6. decembra vo veku 76 rokov a Dana Herrmannová opustila svet o deň neskôr, 7. decembra vo veku 93 rokov. Médiá
Mladí slovenskí kreatívci medzi najlepšími v Európe Súťaž Young Creatives Competition, ktorá patrí pod Eurobest, zverejnila shortlisty. Marketing
Novinka Markízy bude chcieť získať státisíce divákov po Mame na prenájom Keď jeden sľub zmení všetko. TV Markíza prinesie už čoskoro nový denný rodinný seriál s názvom Sľub. Médiá
JOJ s ďalším kalibrom. Prinesie rodinnú ságu plnú emócií a mystiky. Pozrite si ukážku Za seriálom Ranč, ktorý odštartuje v prvom polroku 2025, stojí tvár z pozadia populárnych televíznych seriálov, kreatívna producentka a tentoraz aj scenáristka Danica Hričová. Médiá
Reportérka Markízy mi takmer vtrhla do toalety, sťažuje si Danko. „Nie je to pravda," bráni ju televízia Martina Töröková sa rozhodla, že v reportáži si preverí obvinenia, o ktorých sa v parlamente šepká už dlho. A to, že Andrej Danko užíval počas pracovnej doby alkohol. Médiá
Mafra Slovakia ukončí vydávanie časopisov Moja Chalupa a RUNGO Dôvodom je fakt, že napriek verejným prísľubom predstaviteľov ministerstva financií, že sa DPH na časopisy zníži na 5 percent, od 1. januára dochádza naopak k jej zvýšeniu na 23 percent. Médiá
Pozrite si prvé zábery z filmu Černák, druhej časti najúspešnejšieho filmu tohto roka Miki Nikto neunikne následkom svojich činov. Ani MIKI. Film ČERNÁK príde do kín už 30. januára 2025 a uzavrie príbeh, ktorý svojím začiatkom vyvolal masívne spoločenské diskusie. Médiá
Hellmann‘s je oficiálna majonéza Vianoc. Značka to tvrdí vo svojej najnovšej kampani Lokalizáciu vianočnej kampane pre český a slovenský trh zastrešila marketingová agentúra Kreativ Gang. Marketing
Voyo už dosahuje na magickú hranicu milión predplatiteľov. Aké nové projekty prinesie? So silnou základňou 950 tisíc predplatiteľov vstupuje Voyo do roku 2025 s ambíciou zaujať ešte širšie publikum. Na divákov čakajú nové exkluzívne hrané aj dokumentárne seriály či ďalšia séria šou Survivor Česko & Slovensko. Médiá
Rozprávkoví hrdinovia vzdávajú hold deťom v nemocniciach Princ Bajaja, Červená Čiapočka a Lomidrevo na interview zaujali. Ako vznikali pútavé TV spoty nám prezradil Martin Motáček, group creative director EFFECTIVITY international, kam patrí aj agentúra Relations, ktorá kampaň vytvorila. Marketing
ADMA názor: Social media manager musí byť majster v multitaskingu. Točí, strihá, vymýšľa a ešte aj sleduje trendy Expertov digitálnych združení ADMA sa pýtame na profil social media managera súčasnosti. Marketing
Novou country manažérkou spoločnosti Swappie pre Česko a Slovensko je Hana von Harsdorf Fínska spoločnosť Swappie, založená v roku 2016, vstúpila na český trh v roku 2021 a na Slovensko v roku 2022. Oba trhy teraz zastupuje nová Country manažérka Hana von Harsdorf. Kto kam
Refresher prináša ďalší projekt Glow & Know. Platforma má byť sprievodca svetom krásy Na slovenský a český trh vstupuje nová platforma, ktorá môže vypĺniť dieru na trhu v beauty segmente. Médiá
Televíznych divákov lákajú Pečie celé Slovensko a Dunaj. Vyskočila Druhá šanca Počas víkendu sa stala trhovou jednotkou v hlavnom vysielacom čase verejnoprávna Jednotka. Médiá
Viac zábavy do komunikácie: Kreativ Gang a nákupné centrum Nivy spájajú sily Od januára 2025 sa tím skúsených kreatívcov pod vedením Petra Kubaľáka pustí do realizácie ambicióznej komunikačnej stratégie na rok 2025. Marketing